Jeśli zastanawiasz się co marketing medyczny ma do zaoferowania, to jesteś w odpowiednim miejscu. Marketing medyczny ostatnimi czasy cieszy się sporym zastosowaniem w kontekście promowania działań gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Wiele osób zadaje sobie pytanie, jak to wygląda w kontekście obowiązującej ustawy, która mówi o zakazie reklamowania wśród lekarzy, aptekarzy lub placówek świadczących usług medyczne. Jak takie działania mogą być prowadzone zgodnie z prawem? Jest na to bardzo prosty sposób, mianowicie wystarczy nie stosować typowych form przyciągania uwagi poprzez zachęcanie, obiecywanie czy niemal zagwarantowanie iż dana usługa jest najlepszym rozwiązaniem dla pacjenta. Wykorzystując pewne luki możemy między innymi przedstawić szereg informacji o zakresie świadczonych usług, naszej specjalizacji, kontaktu itp. Oczywiście można te luki wykorzystywać w reklamie tradycyjnej, lecz to internet jest w stanie przyciągnąć największą liczbę odbiorców. W końcu potencjał internetu pozwala nam na dotarcie do znacznie większej grupy potencjalnych pacjentów. W pierwszej kolejności należy sobie uświadomić, że niezbędna do tego jest strona www. Tutaj najlepiej jest skorzystać z pomocy specjalistów, którzy nie tylko znają się na reklamie, ale również posiadają wiedzę o tym na co pozwala obowiązujące prawo i jak je wykorzystać do skutecznej promocji w internecie. Głównym elementem jest pozycjonowanie stron internetowych, które pozwoli nam na uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarce Google.
Co do zaoferowania ma marketing medyczny?
Komentarze